Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

czwartek, 16 czerwca 2011

koronkowe love!

Po kilku postach nasyconych kolorami, odbiegam odrobinę od tęczowego szału, na rzecz koronki!
Moja miłość do niej ciągle trwa i podejrzewam, że potrwa jeszcze jakiś czas. Jestem absolutnie zakochana w tym motywie. Sukienki, spódniczki i bluzki z koronki totalnie mnie zauroczyły!


sukienka - allegro
torebka, bransoletki- h&m
pasek- pull&bear
koturny-  http://sequin.pl/
pierścionki- cubus, tally weijl



A i miało być słowo o koturnach. Jestem zszokowana tym, jakie są wygodne! myślałam, że 13,5 cm do czegoś zobowiązuje, okazuje się jednak, że tylko do tego, żeby patrzeć na większość osób z góry... ;D 
to pierwsze z serii tak wysokich butów w mojej szafie, jednak myślę, że staną się również jednymi z moich ulubionych. 






Btw. Założyłam sobie ostatnio c-yayowy profil na facebooku, co możecie zauważyć po prawej str na górze bloga.  Liczba moich lajkerów nie powala z nóg, wiem, że trzeba sobie na wszystko zapracować, jednak będę wdzięczna za każde szczere "lubię to"! ;))

BtwII. Powoli moja sesja dobiega końca. Obiecuję, że w najbliższym czasie częstotliwość mojego postowania będzie o wiele większa!

21 komentarzy:

  1. koturny są fajne i sukienka też ale ten pasek mi przeszkadza:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te koturny są niesamowite ! wyglądają świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajajaj, zdecydowanie uwielbiam koronki wszelakiej maści. Pierścionek bajeczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. buty swietne, a zdjecie na zrodku jezdni-GENIALNE, tylko uwazaj:)

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam te Twoja stylizacje i w głowie kłębi mi sie myśl 'znam te drogę' z ciekawości zerkam gdzie mieszkasz i wówczas juz wiem że mam prawo ją znać ;P

    Pozdrowienia z Jastrzębia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz zjawiskowo!!!pieknie!!obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. koronka nadal jest super i długo długo bedzie ;) buty,ok tylko myśle ,ze zniszczyłaś troche ta torebką

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz absolutnie rewelacyjnie, fajny kontrast z tym żółtym!

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam podobna nazwe bloga tyle ze fashion4passion ale ja zmienilam wiec zachecam do zagladniecia;)
    bardzo fajny blog
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka i butki,pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3